Rozesílání aktualit emailem
Sledujete rozpočty města?
Ano. - 90
Ne. - 72
Jsou pro mě důležitější věci. - 60
Sledoval/a bych, kdybych věděl//a jak. - 63
Celkem hlasovalo: 285
Archiv anket
Plastická mapa
Pár slov úvodem
Přinášíme vám zcela jedinečný prográmek, jenž v reálném čase zobrazuje plastickou mapu obce Veverská Bítýška a jejího nejbližšího okolí. Mimo pouhé prohlížení mapy umožňuje také odečtení nadmořské výšky jakéhokoliv bodu a zobrazení místopisných názvů.
Download
Velikost: 804 Kb
Pro provoz tohoto programu je třeba mít nainstalováné DirectX 8.0
Hardwarové nároky
Doporučená minimální konfigurace:
- Pentium II 400 MHz, 32 MB RAM, 8 MB grafický akcelerátor
- Windows 98
- DirectX 8.0
Konfigurace postačující ke spuštění:
- Pentium 100 Mhz, 32 MB RAM, 2 MB grafický karta
- Windows 98
- DirectX 8.0
(při této konfiguraci je dosaženo rychlosti zobrazení asi jeden snímek za 35 sekund!!! Další informace viz dále)
Obrázky z běhu programu:












Poznámka k DirectX 8.0:
Program ke svému spuštění vyžaduje DirectX 8.0 a vyšší, z čehož vyplývají některé specifické nároky na hardware:
- Musíte vlastnit ovladače vaší grafické karty plně podporující DirectX 6.0 a vyšší, jinak nebude umožněna hardwarová akcelerace.
- Grafické karty typu 3DFX Voodoo a 3DFX Voodoo2 nesplňují první podmínku, z čehož plyne, že DirectX 8.0 nepodporují akceleraci pomocí těchto karet.
Ovládání
Levé tlačítko myši - rotace kamery
Pravé tlačítko myši - posun kamery
Obě tlačítka myši - přiblížení/oddálení kamery
Poznámka k přesnosti:
Drátěný model povrchu je tvořen v rastru 100 m (vidět ho můžete pokud si přepnete zobrazení do drátěného modelu. Jeden "čtvereček" drátěného modelu představuje plochu 100 x 100 m). Důsledkem tohoto rastru je, že mapa nepostihuje menší povrchové nerovnosti. Výrazně se to projevuje především u vodních ploch kdy se občas vodě podaří téct do kopce. Nicméně jednotlivé body rastrubyly naměřeny s přesností 0,5 m, takže minimálné v okolí těchto bodů se dá uvedeným nadmořským výškám věřit.